Giv dine kunder den bedste kundepleje gennem hele kreditcyklussen
Sikre den bedste oplevelse for dine kunder med en partneraftale hos Intrum. Vi betegner god kundepleje som når kundefokus, konsekvente processer og digitale værktøjer spiller sammen og giver den bedste kundeoplevelse.
Kundepleje - du og dine kunder fortjener det bedste
Den service, vi leverer hos Intrum, er omhyggeligt tilpasset for at sikre, at effektivitet og god kundepleje er værdig for os som markedsledende i branchen.
Sådan opnår vi de gode resultater
Awareness
Vores brand og omdømme er vigtigt for os, og vi er omhyggelige med at sikre, at vi arbejder i henhold til vores værdier, hvor blandt andet etik spiller en yderst vigtig rolle. På samme måde beskytter vi også dit brand og omdømme.
Beskeder
Vi kan automatisere inkassobeskeder, -breve og instruktioner samt sende links til forskellige betalingsmuligheder, hvilket gør det let for dine kunder og deres kunder at betale når som helst i løbet af dagen, der passer dem.
Kommunikation
I vores kommunikation med dine kunder og deres kunder er adgangen til information enkel og let tilgængelig. Vi benytter en række forskellige digitale løsninger samt tilbyder kontakt til dygtige og erfarne gældsrådgivere. Herved kan den kommunikationskanal, der passer den enkelte bedst benyttes.
Løsninger
Vi behandler alle retfærdigt og med respekt, sikrer gennemsigtighed i forbindelse med indgåelse af betalingsaftaler, så vi opnår holdbare løsninger. Vi bidrager til, at den enkelte kunde kan få et fuldt overblik over sin gæld og de mulige løsninger der kan lede til at kunden bliver gældfri. Vi er med gennem hele kreditcyklussen. At finde de gode, holdbare løsninger er også en del af vores værdier.
Betaling
Vi tilbyder flere brugervenlige betalingsmuligheder og gør det derfor let at kunne betale eller oprette afdragsordninger 24/7, blandt andet via vores selvbetjeningsportal.
Feedback
Vi efterspørger feedback fra dine kunders kunder og evaluerer deres tilbagemelding med henblik på løbende at sikre udvikling og forbedret kundepleje. Dette er et vigtigt tiltag for at sikre, at vores fokus på den individuelle løsning også afspejles i oplevelsen, så kunderejsen bliver den absolut bedste.