Langt mere end bare lovgivning – mere end compliance

Compliance og vores etiske regelsæt med hensyn til hvordan vi kommunikerer med dine kunder, er en af hjørnestenene i den måde Intrum driver Inkasso på. Vi investerer betydeligt i teknologi, processer og vores medarbejdere for at sikre dig de mest effektive resultater samt den bedste oplevelse — for både dig og dine kunder.

Hos Intrum mener vi, at god kundebehandling er mindst lige så vigtig som compliance og lovgivning. Vi arbejder hårdt for at sikre, at vores kunders kunder får den bedst mulige oplevelse, når de er i kontakt med Intrum. Her er nogle af fordelene ved at vælge Intrum som din samarbejdspartner:

Undersøgelse af kundeoplevelser — både din og dine kunders

Det er en integreret del af Intrums DNA at ønske en kontinuerlig udvikling. Derfor  evaluerer vi løbende resultatet af vores arbejde — for på den måde at blive endnu bedre. Som kunde hos Intrum bliver du derfor regelmæssigt bedt om din  vurdering i form af scores, blandt andet via Client Satisfaction Score, også kendt som CSAT.

Disse scorer er knyttet til individuelle præstationer og giver os mulighed for at evalere og rapportere om serviceniveauet. Tilbagemeldingerne bidrager også til vi iværksætter initiativer og forbedringer. 

Digitale løsninger

Hos Intrum praktiserer vi — og er generøse med — at dele vores viden og erfaring med dig som kunde. Vi sørger for løbende opdatering både hvad angår

Lovgivning og opdateringer

Hos Intrum er det vigtigt at vi deler vores viden og erfaring med dig som kunde. Vi sørger for løbende opdateringer både på det rent lovmæssige område samt andre interesseområder, som kan have betydning for vores kunder.

 

Disse værktøjer og processer gør os i stand til at opnå en stabil høj score hvad angår kundetilfredshed. For mere information om hvordan Intrum kan hjælpe dig og dine kunder...