International inkasso

test

At sikre sig betaling til tiden kan vise sig at vanskeligt uden for egne landegrænser. Ved at benytte Intrums internationale inkasso kan du spare både tid, penge og kræfter, når du bevæger dig ind på nye markeder — og dét med mindre risiko for din virksomhed.

Tilstedeværelse i 180 lande

Dybdegående indblik i lokal forretningspraksis, love og regler

Lokal ekspertise

Stærkt brand i hele verden

test

Ofte stillede spørgsmål

FAQ - International inkasso | Intrum

Hvordan får jeg mine penge?

Når vi har modtaget betaling fra din kunde, så afregner vi ifølge betingelserne i den kontrakt, vi har indgået.

Hvordan kan jeg følge udviklingen i sagerne?

Du kan følge med i udviklingen i sagerne, du har overdraget til os — fremskridt, spørgsmål, reultater — via den adgang du får til Intrum Client Portal, en skræddersyet portal til dig som kunde. Der vil du også finde en oversigt over aktive og afsluttede sager ligesom du også vil kunne følge udviklingen på såvel enkeltsag- som overordnet niveau.

Hvor kan I inddrive gæld?

Vi leverer inkassoservices overalt hvor du driver forretning. Vi tilbyder global rækkevidde gennem Intrums lokale kontorer I 25 lande og et partnernetværk, som dækker 180 lande. Den lokale tilstedeværelse, kendskab til det lokale sprog, det dybdegående indblik i den lokale forretningspraksis, love og regler samt til kulturen, er det der sikrer os – og dermed din virksomhed – gode resultater. Alle vores partner er underlagt strenge krav og har forpligtet sig til at overholde alle regler, lovgivning og praktisere god inkassoskik. Du kan være tryg ved at vide, at vi tager godt hånd om dine kunder og i overensstemmelse med compliance, naturligvis, uanset hvor de befinder sig.

Hvordan overdrager jeg sagerne til jer?

Vi tilbyder en enkel og sikker måde at gøre dette på. Ved at bruge Intrum Client Portal, vores kundeportal, kan du nemt uploade sager, hvor dine kunder ikke har betalt.

Hvem skal jeg tale med?

Du får en Account Manager som kontaktperson til netop dit marked, én der taler dit sprog. Det er med til at sikre, at du og dine kunder får den bedst mulige oplevelse, så du kun skal have kontakt til ét sted gældende for hele Intrum og vores international samarbejdspartnere.

Hvad skal jeg betale?

Når vi har kontaktet din kunde og sikret os betaling, afregner vi ifølge betingelserne i den kontrakt, vi har indgået. Vores gebyrer afhænger blandt andet af gældens alder, værdi og om gælden skal inddrives via international inkasso.

Bliv kunde hos Intrum

Vi viser vejen til en sund økonomi