Christopher
Vi har empati, vi er løsningsorienteret og vi arbejder dedikeret for at hjælpe vores kunder og klienter. Det gør, at jeg som medarbejder føler, at jeg er en del af noget større.
Hvor lang tid har du været ansat?
"Jeg har været ansat hos Intrum siden marts 2015.
I 2015 blev jeg ansat i Intrums Outbound afdeling, og sidenhen har jeg arbejdet mig frem til min nuværende stilling som Training and Quality Coordinator."
Hvordan ser din arbejdsdag ud?
"Min arbejdsdag kan variere meget i forhold, hvilke projekter jeg arbejder med og hvor langt de er i deres forløb. På nuværende tidspunkt arbejder jeg blandt andet med at sørge for, at vores nyansatte kolleger bliver onboardet på den bedst mulige måde. Derfor skal de introduceres til både vores forskellige operative systemer, til Intrums værdier, formål-mission-vision, Code of Conduct — og ikke mindst skal de naturligvis møde deres nye kolleger i de forskellige afdelinger."
Jeg føler, at jeg som medarbejder er del af noget større, og at vi som virksomhed har fokus på at være markedsledende, dvs. hele tiden optimere og forbedre os som virksomhed.Christopher, Training and Quality Coordinator, Intrum
Hvad er det bedste ved at arbejde hos Intrum?
"Det bedste ved at arbejde hos Intrum er kollegaerne og det daglig samarbejde, som vi har på tværs af teams og afdelinger.
Jeg føler, at jeg som medarbejder er del af noget større, og at vi som virksomhed har fokus på at være markedsledende, dvs. hele tiden optimere og forbedre os som virksomhed."
Hvad er sund økonomi for dig?
"Det er, når man har overblik over sit rådighedsbeløb. Jeg prioriterer selv at have styr på mit madbudget, forbrugsbudget og min opsparingskonto.
Herudover er det er vigtigt at betale sine regningerne til tiden, så de virksomheder, man får en service fra, får deres penge. Jeg sørger altid selv for at betale til tiden og forsøger desuden at handle lokalt, for at støtte mit lokalsamfund — særligt i disse tider, hvor inflationen er høj."
Hvordan synes du, at Intrum bidrager til en sund økonomi?
"Intrum bidrager blandt andet til en sund økonomi, i form at af de klienter, vi indgår et samarbejde med.
Intrum har fastsat nogle etiske retningslinjer, som er med til at definere, hvilken type inkassosager, vi ønsker at varetage. Det har vi besluttet at gøre, fordi vi ikke ønsker at fastholde folk i en potentiel ond gældsspiral.
At lytte til kunden og sammen finde en løsning, er essentielt for en god aftale. Én som er god for både klienten, kunden og Intrum."
Hvordan oplever du, at Intrum bruger sine værdier i hverdagen?
"Det er mit klare indtryk, at vi udviser empati for kunden og den gældssituation vedkommende befinder sig i. Vi er løsningsorienteret, arbejder målrettet og dedikeret for at hjælpe kunden med at få afviklet gælden og samtidigi sørge for, at vores klienter modtager betaling for de varer og tjenester, der er leveret til kunden.
Intrums værdier er en del af vores DNA og de er tydelige i vores hverdag og det daglige arbejde. For mig ligger det helt naturligt, at jeg som medarbejder efterlever Intrums kerneværdier."
Vi er løsningsorienteret, og arbejder målrettet og dedikeret for at hjælpe kunderne af med deres gæld og sørge for, at vores klienter modtager betaling.Christopher, Training and Quality Coordinator, Intrum