Telecom: Individuel omsorg trods overvældende antal sager
Teleselskaberne står over for unikke udfordringer, hvor det er nødvendigt at sikre, at kunderne ikke skifter udbyder og at de samtidig får en fremragende kundeoplevelse.
Udfordringerne er dog intensive. I disse dage kan kunderne nemt skifte udbyder, og der opleves et konstant pres nedad på priser og marginer hos teleselskaberne.
Den højeste prioritet er derfor at forhindre kundeafgang ved at sikre, at kunderne føler sig godt behandlet og er tilfredse.
Hos Intrum er vi dygtige til at sikre, at hver enkelt kunde behandles med omsorg — uanset hvilken form for kontakt der benyttes eller hvor i processen din kunde kommer i kontakt med os. Beskeder, kanaler og tiltag er skræddersyet til hver enkelt person, hvilket forbedrer både kundeoplevelsen og inddrivelsen. Telebranchens størrelse og antallet af sager taget i betragtning, kan dette gøre en ganske betydelig forskel.
Jo tidligere i forløbet en kreditstyringspartner er involveret, desto større er sandsynligheden for at opnå en forbedret kundeoplevelse og forhindre kundeafgang.
Telebranchen er også en international forretning med store mængder konti, på tværs af såvel valutaer, markeder og varierende løbetid. Som global markedsleder inden for inkasso og kreditstyring er Intrum den ideelle samarbejdspartner for telebranchen.