Du og dine kunder fortjener det bedste
Kundeorienteret kreditstyring: etisk, empatisk og respektfuldt
At overlade din kreditstyring til os betyder også, at du overdrager visse dele af kundekontakten. Noget vi tager meget alvorligt. Derfor stræber vi naturligvis efter at yde den absolut bedste service. Kommunikation med dine kunder skal være baseret på deres behov. Vi behandle alle med etik, empati og respekt.
Vores vigtigste opgave er at se personen bag gælden og arbejde for holdbare løsninger og betalingsplaner.
Vi beskytter jeres renomé
Vores brand og omdømme er vigtigt for os, og vi er omhyggelige med at sikre, at vi arbejder i henhold til vores værdier, hvor blandt andet etik spiller en yderst vigtig rolle. På samme måde beskytter vi også dit brand og omdømme.
Vi støtter din kunde hele vejen
Årsagen til ikke at kunne betale til tiden kan være alt fra en glemt regning til livsforandringer, der kan have store økonomiske konsekvenser. Vi er opmærksomme på, at folk kan befinde sig i forskellige grader af gæld og have forskellige økonomiske forhold.
Af denne grund lægger vi stor vægt på at tilbyde støtte til at finde en bæredygtig løsning, uanset årsagen til gælden eller den sene betaling.
Gennem en etisk tilgang respekterer vi og stræber efter at forstå hver enkelts situation. Guidet af vores værdier hjælper vi vores kunder med at løse deres gæld og tage kontrol tilbage.
Vores tilgang til kundepleje
Kommunikation i fokus
Vores mål er at sikre, at kommunikationen med dine kunder er både enkel og tilgængelig. Vi udnytter en række af digitale værktøjer og tilbyder kontakt til erfarne gældsrådgivere for at opnå dette.
Vi kan automatiserer afsendelsen af inkassobeskeder, inkassobreve og instruktioner, samt levere links til diverse betalingsmuligheder. Dette skaber en smidig proces, der gør det nemt for dine kunder at få information om deres gæld og muligheder for betaling.
Feedback er hjørnestenen i kundeoplevelsen
Vi efterspørger feedback fra dine kunder, som vi nøje evaluerer. Dette gør vi for løbende at sikre udvikling og kontinuerligt forbedre vores kundepleje. Vores mål er at levere effektive løsninger, med fokus på den enkeltes situation, og sikre, at dette afspejles i kundernes oplevelse, så kunderejsen altid er den bedst mulige.
Transparente løsninger og fleksible betalingsmuligheder
Vi behandler dine kunder retfærdigt og med respekt, og vi prioriterer gennemsigtighed ved indgåelse af betalingsaftaler for at opnå holdbare løsninger. Vi bidrager til, at den enkelte kunde kan få et fuldt overblik over sin gæld og de løsningsmuligheder der kan hjælpe dem med at blive gældfri.
Derudiver tilbyder vi flere brugervenlige betalingsmuligheder, der gør det nemt for dine kunder at betale eller oprette afdragsordninger, når som helst det måtte passe dem.
Bliv kunde hos Intrum via EDI Portalen
Så sikrer du god behandling af dine kunderloading...