Beskyt dig mod svindelopkald og falske beskeder 

Intrum vil aldrig bede dig om at dele personlige oplysninger som adgangskoder, betalingsoplysninger eller bekræftelseskoder via telefon, e-mail eller SMS. Hvis du modtager en sådan anmodning, skal du ikke svare. For at beskytte dig mod svindel kan du logge ind på Mit Intrum, hvor du kan se, om du har en sag hos os og foretage sikre betalinger.

Support

Support

Selvbetjening

Log på Mit Intrum og find den bedste løsning for dig

Hvad kan jeg på Mit Intrum?

✔ Foretage en betaling

✔ Oprette en betalingsaftale

✔ Se tidligere betalinger

✔ Ændre personlige oplysninger

✔ Se betalte renter


Spørgsmål?

Få hurtigt svar på det, du søger.
Telefonnr.
Adresse
E-Mail
Telefonnr.

Har du en inkassosag hos os?

Har du spørgsmål eller er usikker på hvad du skal gøre, er du altid velkommen til at ringe og tale med vores inkassorådgivere. Du kan kontakte vores inkassorådgivere på telefonnummeret angivet i det brev du har modtaget, eller på vores hovedtelefonnummer. Hav gerne dit sagsnr. klar
Mandag - Fredag
09:00 - 15:00

Har du et erhvervssamarbejde med Intrum?

Er du klient og har spørgsmål, eller ønsker hjælp vedrørende en sag, er du velkommen til at kontakte Kundeservice.
Mandag - Fredag
09:00-15:00

Skriv til os

Hvis du har brug for hjælp til din regning eller har spørgsmål til os, kan du sende en e-mail til os. Vi vil svare dig så hurtigt som muligt, men nogle gange kan det tage lidt længere tid før du får svar. Hvis du har travlt, skal du vælge en anden måde at kontakt med os på. Husk at angive dit sagsnummer, så vi kan finde din sag og hjælpe dig.
Adresse

Postadresse

P.O.Box 320
DK-2500 Valby
E-Mail

Send en mail til os

Hvis du har brug for hjælp til din regning eller har spørgsmål til os, kan du sende en e-mail til os. Vi vil svare dig så hurtigt som muligt, men nogle gange kan det tage lidt længere tid før du får svar. Hvis du har travlt, skal du vælge en anden måde at kontakt med os på. Husk at angive dit sagsnummer, så vi kan finde din sag og hjælpe dig.