Automatiserede telefonopkald

Intrum har valgt at implementere automatiserede telefonopkald, også kaldet robotkald, som en fast del af kommunikationen. Tiltaget er en del af vores løbende bestræbelser på at forbedre kundeservicen og sikre, at du altid er opdateret med de vigtigste oplysninger som fx betalingspåmindelser.

Opkaldene er designet til at være både sikre og effektive, og det er vigtigt for dig at vide, at de kommer fra os og ikke er spam. Her er nogle af fordelene ved automatiserede opkald:

 

  • Betalingspåmindelser: Automatiserede opkald hjælper med at holde dig velinformeret. Du får fx en rettidig påmindelse, hvis din betaling ikke er gået igennem, som hjælper dig med at undgå ekstra omkostninger.
  • Selvbetjening: Ikke alle kender til Intrums selvbetjening. Automatiserede opkald kan henvise dig til selvbetjening.intrum.dk, hvor du kan betale med kreditkort og andre betalingsmuligheder. Du kan også få et overblik over din gæld, se din betalingshistorik og igangværende betalingsaftaler.
  • Fortsat mulighed for personlig betjening: Selvom automatiserede opkald øger sandsynligheden for kontakt og respons, så du får den nødvendige information uden forsinkelser, har vi stadig mange dygtige sagsbehandlere klar til at tage imod dit opkald og hjælpe med dine forespørgsler.

De automatiserede opkald følger nøje de retningslinjer, der er bestemt af forbrugerombudsmanden, for at sikre, at de er i overensstemmelse med gældende lovgivning.