Automatiserede telefonopkald
Intrum har valgt at implementere automatiserede telefonopkald, også kaldet robotkald, som en fast del af kommunikationen. Tiltaget er en del af vores løbende bestræbelser på at forbedre kundeservicen og sikre, at du altid er opdateret med de vigtigste oplysninger som fx betalingspåmindelser.
Opkaldene er designet til at være både sikre og effektive, og det er vigtigt for dig at vide, at de kommer fra os og ikke er spam. Her er nogle af fordelene ved automatiserede opkald:
De automatiserede opkald følger nøje de retningslinjer, der er bestemt af forbrugerombudsmanden, for at sikre, at de er i overensstemmelse med gældende lovgivning.
Fik du et opkald, der ikke var til dig?
Automatiske opkald sendes til det nummer, der er registreret på sagen. Hvis du er helt sikker på, at opkaldet er sendt til dig ved en fejl – og sagen ikke vedrører dig – kan du framelde flere opkald. Det gælder kun, hvis du ikke er den rette modtager. Hvis du er uenig i gælden eller ikke ønsker at betale, kan du læse mere på Jeg er uenig i gælden. Kender du til sagen, så log ind på selvbetjening.intrum.dk for at se dine muligheder.
Frameld dig flere opkald på selvbetjening.intrum.dk/faq.