Beskyt dig mod svindelopkald og falske beskeder 

Intrum vil aldrig bede dig om at dele personlige oplysninger som adgangskoder, betalingsoplysninger eller bekræftelseskoder via telefon, e-mail eller SMS. Hvis du modtager en sådan anmodning, skal du ikke svare. For at beskytte dig mod svindel kan du logge ind på Mit Intrum, hvor du kan se, om du har en sag hos os og foretage sikre betalinger.

Jeg har fået brev via e-Boks

Intrum samarbejder med e-Boks, for at tilbyde den mest sikre digitale kommunikationskanal.
Har du spørgsmål om e-Boks i forbindelse med Intrum?

Ring eller skriv til os

Hos Intrum kommunikerer vi via en række forskellige kanaler, herunder e-Boks. 

Har du modtaget et brev fra os via e-boks, er der stor sandsynlighed for at du mangler at betale for en vare eller serviceydelse, og nu har sælgeren bedt os om at inddrive gælden.

Log ind på vores selvbetjeningsportal og betal dit udestående beløb. Her finder du også information og oversigt over dine sager. Du kan også kontakte vores inkassorådgivere og få hjælp til at betale.

Kontakt os