Har du brug for hjælp med din sag?
Kontakt os. Vi støtter dig hele vejen.
Den nemmeste og hurtigste måde
Håndtér din sag, når det passer dig bedst
Den hurtigste måde at få overblik over dig sag, er ved at logge ind på vores selvbetjeningsportal. Her kan du blandt andet:
- Betale
- Oprette en afdragsordning
- Tjekke din saldo på sagen
Har du en inkassosag hos os?
Har du spørgsmål eller er usikker på hvad du skal gøre, er du altid velkommen til at ringe og tale med vores inkassorådgivere. Du kan kontakte vores inkassorådgivere på telefonnummeret angivet i det brev du har modtaget, eller på vores hovedtelefonnummer. Hav gerne dit sagsnr. klar
Mandag - torsdag
09:00 - 16:00
Fredag
09:00 - 15:30
Har du et erhvervssamarbejde med Intrum?
Er du klient og har spørgsmål, eller ønsker hjælp vedrørende en sag, er du velkommen til at kontakte Kundeservice.
Mandag - Torsdag
09:00-16:00
Fredag
9.00-15.30
Skriv til os
Hvis du har brug for hjælp til din regning eller har spørgsmål til os, kan du sende en e-mail til os. Vi vil svare dig så hurtigt som muligt, men nogle gange kan det tage lidt længere tid før du får svar. Hvis du har travlt, skal du vælge en anden måde at kontakt med os på.
Husk at angive dit sagsnummer, så vi kan finde din sag og hjælpe dig.
Postadresse
P.O.Box 320
DK-2500 Valby
Har du spørgsmål?
Læs vores FAQLæs også
loading...