Beskyt dig mod svindelopkald og falske beskeder 

Intrum vil aldrig bede dig om at dele personlige oplysninger som adgangskoder, betalingsoplysninger eller bekræftelseskoder via telefon, e-mail eller SMS. Hvis du modtager en sådan anmodning, skal du ikke svare. For at beskytte dig mod svindel kan du logge ind på Mit Intrum, hvor du kan se, om du har en sag hos os og foretage sikre betalinger.

Hvem vi er og hvad vi gør

Intrum stræber efter at være den mest kreditstyringsvirksomhed. Hvis du har modtaget et brev eller et telefonopkald fra os, er der stor sandsynlighed for at du mangler at betale for en vare eller serviceydelse. Og nu skal beløbet betales til os.

Vi ønsker at samarbejde med dig for at hjælpe dig med at afvikle din gæld. Vi tager din økonomiske situation i betragtning og opretter en overkommelig betalingsplan, der gør det muligt for dig at tilbagebetale din gæld og komme videre med dit liv.

Hos Intrum taler vi hver dag med tusindvis af kunder og er uddannede fagfolk, som har stor ekspertise i at hjælpe dig der er havnet i en økonomisk vanskelig situation og i at finde en løsning der kan hjælpe dig til at blive gældfri. Vores mål er at have en troværdig og åben dialog med dig.

Vi er dedikerede i at hjælpe sårbare kunder

Vores kundeserviceteam har modtaget specialistuddannelse for at give den bedste kundeoplevelse for dem, der kæmper med psykiske eller fysiske helbredsproblemer. Vi vil altid behandle kunder med sensitivitet og fortrolighed.